SEMAFORIZACIJA

Semaforska tipka za slepe UN-ST/2:

Semaforska tipka za slepe UN-ST/2Uporablja se za pomoč pri orientaciji in prepoznavi svetlobnih signalov za slepe in slabovidne.
Tipka je instalirana na semaforskih drogovih v semaforiziranem križišču, opremljena pa je z zvočnim signalom, ki z različnimi toni slepi ali slabovidni osebi sporoča stanje na semaforju za pešce. Kratki piski z nizko frekvenco ponavljanja pomenijo rdečo luč na semaforju, hitro ponavljajoči piski pa pomenijo zeleno luč.
Na ohišju je montirana tudi tipka za najavo prisotnosti pešca in pa reliefni krog z izrezano puščico, ki kaže smer prehoda za pešce. Z otipom izreza lahko slepa ali slabovidna oseba določi smer prehoda.

Oglejte si katalog: Semaforska tipka za slepe UN-ST/2

 

Semaforska tipka za pešce UN-PE/2:

Semaforska tipka za pešce UN-PE/2Služi v podoben namen kot UN-ST/2, le da je namenjena vsem pešcem, zato nima zvočnega signala, pač pa je namesto z zvočnim signalom opremljena z napisom "ČAKAJTE" v rdečem okencu. Po pritisku na tipko za najavo prične okence svetlobno utripati, kar pomeni da je najava sprejeta in da se bo prehod za pešce odprl takoj ko bodo izpolnjeni vsi ostali pogoji za prehod.

Oglejte si katalog: Semaforska tipka za pešce UN-PE/2

 

Semaforska tipka za pešce UN-PE/4:

Semaforska tipka za pešce UN-PE/4To je mini izvedba semaforske tipke za pešce. V osnovi je enaka tipki UN-PE/2, le da nima vgrajenega osvetljenega okenca z napisom "ČAKAJTE".

Oglejte si katalog: Semaforska tipka za pešce UN-PE/4

 

Semaforski prenosni dvojček MPB 3200

Prenosni semaforTa prenosni semaforski komplet je namenjen začasnim delnim prometnim zaporam na gradbiščih, rekonstrukcijah cest in cestnih objektov, v cilju zmanjšanja prometne obremenitve v ozkih grlih ipd...
Sestoji se iz dveh samostojnih enot s trodelnimi semaforskimi glavami, ki so med seboj povezane žično, brezžično ali pa je njih delovanje sinhronizirano s kvarčno časovno enoto.

Napajanje je izvedeno z 12V AKU baterijami, iz omrežja 230 VAC ali iz solarnih celic. Za manjšo energetsko porabo so enote opremljene s senzorjem, ki ponoči zmanjša svetilnost semaforja in tako podaljša čas med posameznimi polnjenji akumulatorjev. Za še večjo redukcijo porabe in povečano življensko dobo pa so lahko namesto navadnih 12V/10W žarnic vgrajeni LED moduli.

V cilju prometne odvisnosti delovanja so semaforji opremljeni z detektorji prometa (vozil), ki dolžino posameznih ciklov in faz kar najbolj prilagajajo gostoti prometa iz obeh smeri. Krmilna enota je izdelana tako, da je mogoče konfiguracijo postavljati in spreminjati tudi na terenu. Krmiljenje in nadzor delovanja je možno tudi preko GSM omrežja in običajnega GSM mobilnika.

Izvedbe in konfiguracije so lahko zelo različne in se prilagajajo željam in potrebam posameznih uporabnikov.

Semaforske dvojčke tudi posojamo in vzdržujemo na terenu.

Oglejte si katalog: Prenosni semafor

 

SIGNALIZACIJA

SIGNALNA VERIGA:

Signalna verigaJe sistem signalnih svetilk, ki na cesti usmerja vozila v določeno smer. Predvsem je pomembno pravočasno opozoriti voznike na zožanjih cest ali na preusmeritvah ter povsod tam, kjer je smer in hitrost vožnje zaradi razmer na cesti hitro spremenjena.
Sistem ima vgrajen senzor, ki ponoči zmanjša svetilnost v cilju omejevanja porabe in preprečevanja bleščanja. Veriga je dobavljiva v različnih izvedbah in z različnim številom svetilk (od 5 - 18 v sistemu).
Svetilke so lahko halogene, Xenon-ske ali LED. Programira se jih lahko v načinu:

  1. STALNO VKLJUČENE
  2. STALNO VKLJUČENE z dodatnimi bliski
  3. TEKOČA VERIGA posamično (smer naprej ali nazaj)
  4. TEKOČA VERIGA kumulativno (smer naprej ali nazaj

Oglejte si katalog: Signalna veriga